четвер, 21 січня 2016 р.

Конкурс "Учитель року - 2016"



        20 січня відбувся перший етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
 у номінації «Історія».        
 Усіх 24 учасники було поділено на дві групи. Я потрапила в І групу, хвилювалась. Можливість брати участь в обласному етапі конкурсу мені випала вперше. Я зустріла привітних, усміхнених людей, які також хвилювались, але ми підтримували один одного перед виступом і під час нього.  Після демонстрації майстер-класу я почула схвальні відгуки від колег, для мене це було дуже важливо. Сьогодні я дізналась, що буду продовжувати брати участь у наступному етапі. Нас залишилось 12... 



P.S. Усім бажаю успіхів у ІІ етапі та підготовці творчого завдання!


4 коментарі:

  1. Щиро вітаю з успішною участю у І етапі! Бажаю від душі наснаги,вдалої реалізації творчих задумів, задоволення від конкурсу,збагачення досвідом і новими знаннями. Хай Ваша натхненна праця буде гідно поцінована! Нових яскравих успіхів Вам, Ірино Михайлівно!

    ВідповістиВидалити
  2. Найщиріші вітання з перемогою та бажаємо подальших успіхів і здобутків! Нехай конкурс розкриє перед Вами нові обрії, можливості щодо пізнання себе та світу!
    Бажаємо міцного здоров’я, бадьорого духу, радості, завжди бути яскравою і красивою, мудрою і сильною. Нехай душа народжує прекрасні мрії, а розум втілює їх у життя. Ірино Михайлівно, тримаємо за Вас кулачки, бажаємо перемоги в конкурсі!

    ВідповістиВидалити